نگاهی کامل به سری بازی های Sims

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
17:55
جمعه 13 بهمن 1391

بازی سیمز همواره مورد توجه طرفداران بوده و توانسته به خوبی حس زندگی و آرامش را به کاربران ببخشد . سیمز از سال ۲۰۰۲ شروع به کار خود کرد و در همان اول فروش بسیار عالی رقم زد . سیمز از تعداد محدود بازی هایی هست که سرنوشت کاراکتر های بازی را کاربران تعیین می کنند و دخالتی از سوی گیم پلی مشاهده نمی شود و به طور کلی بازی دستِ کاربر است . جالب بدانید که سیمز در طی خدمتش تا سال ۲۰۱۱ در جهان با ۱۵۰ میلیون نسخه توانست، پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۲ شد . همچنین ۵ بار در رکورد گینس این بازی به ثبت ریده است .

=======================
=======================

نام : Sims 1

سبک : شبیه سازی

سازنده : Maxis

ناشر : Electronic Arts

تاریخ انتشار : سال ۲۰۰۲

زندگی مجازی ، این چیزی است که کودکان ونوجوانان را در فکر انداخته است . Maxis در سال ۲۰۰۲ با ساخت بازی سیمز همه را حیرت زده کرد . این بازی ، بازی بود که شما تصمیم گیرنده آن بودید ، برای مثال شما با یک کلیک می توانستید آشپزی کنید و یا پیانو بزنید و کتاب خوانید ، ساعت خواب و بیدار شدن نیز بر خلاف بسیاری از بازی ها دستِ شما بود . همچنین شما می توانستید یک کاراکتر جدید بسازید و سپس به ساختن خانه و سرمایه برای آن کاراکتر بپردازید و حتی برای کاراکتر مورد نظر شغل و محل کار تعیین کنید . می توانستید تشکیل خوانواده دهید و سپس فرزندان خود را پرورش دهید . این چیزی بود که همه به فکرش بودند . پک های الحاقی سری بازی های سیمز نیز یکی از سورپرایز های بازی به شمار می رفت ، برای مثال در پک الحاقی Pets که شمال حیوانات خانگی امثال سگ و گربه می شود در این بازی اضافه می شد و شما بیشتر از بازی لذت می بردید . قسمت هایی در بازی وجود داشت که سطح کارهای روزانه شما را نشان می داد، برای مثال اگر کاراکتر خوابش بیاید می بایست شما بکلیک بر تخت خواب او را به خوابیدن هدایت کنید تا قست خواب کاراکتر پر شود.

نام : Sims 2

سبک : شبیه سازی

سازنده : Maxis

ناشر : Electronic Arts

تاریخ انتشار : ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۴

در اوایل عرضه بازی ، بازی جدید سیمز همه طرفدارن را به ذوق و شوق رساند، اما طرفداران پس از خرید آن متوجه خطایی شدند و اون چیزی نبود جز حالت یکنواختی بازی، یعنی طرفداران همان حس بازی کردن با سیمز ۱ را داشتند و اینطور بود که انگار دارند همان بازی را بازی می کنند . روز به روز از طرفدارن سیمز کم شد تا یک پک الحاقی از بازی به نام Pets به بازار عرضه شد، ( همانطور که در قبل گفتم این پک دارای حیوانات خانگی است ) اما این پک نیز میسر نبود و باز هم Maxis و Ea باید به فکر چاره ای دیگر می بودند . Maxis پس از چند ماه چاره جویی پک جدیدی را به نام « فصل ها » در بازار عرضه کرد . اگرچه این پک توانست محبوبیت کمی را در بین طرفدارن جای دهد ولی باز هم بی ثمر بود . در خلاصه کلام سیمز ۲ برای Maxis راضی کننده نبود. اما با پک الحاقی های جدید مانند خرید و فروش ، امکان خردین محل کار و کارکردن در آن و از همه مه تر وسیله نقلیه که در اواخر ارکان شد، توانست به حدی کمبود های اوایل اکران بازی را جبران کند .

نام : Sims 3

سبک : شبیه سازی

سازنده : The Sims Studio

ناشر : Electronic Arts

تاریخ انتشار : ۱۶ نوامبر ۲۰۰۹

سال ۲۰۰۹ سال سیمز بود ، به طور فجیح توانست خودش را به بالا بکشاند، سیمز هم از نظر گرافیک در سطح بالایی قرار داشت و هم از نظر تغییرات در بازی . برای مثال ؛ وقتی شما در حال بازی کردن با خانواده ای می باشد و از آن خانواده به خانواده دیگر می روید . ساعت و زمان بازی بر خلاف سیمز ۲ و ۱ ثابت نمی ماند و به حرکت در میاید و اگر شما پس از چند دقیقه دیگر به خانواده اول برگردید ، خواهید دید که تحول بسیاری در آن خانواده رخ داده است و یا وقتی شما به خرید می روید ، دیگر صفحه لود بر خلاف سیمز ۲ و ۱ نمایش داده نمی شود و شما یه راست به سمت مکان مناسب خود می روید . گرافیک و قالب کاراکتر ها به حدی چشم گیر است که طرفدارن حیرت زده آن می شوند . ماشین ها ، وسایل خانگی ، وسایل بیرون از خانه نیز بسیار چشم گیر طراحی شده اند ، با این حال در اولین سری سیمز ۳ توانست به خوبی طرفدران قدیمی خود را به سمت خود بکشاند، اما صبر کنید پک های الحاقی همیشه سیمز همچنان باقی مانده است . سیمز پس از مدت کمی پک الحاقی جدیدی به نام World Adventures را به بیرون عرضه کرد، این سری به شما این امکان را می داد که از شهر خود به مصر باستان و چین و یا پاریس برای مسافرت، سفر کنید . در مصر در پی اثرات به جا مانده فرماندگان مصری و گنج ها بگردید و در چین نیز به آموختن حرکات رزمی بپردازید و در پاریس از سفر خود لذت ببرید . پک جدیدی نیز پس از ۲ سال از طرف EA عرضه شد و این پک Pet یا همان حیوانات خانگی نمام داشت، بله در این قسمت علاوه بر سگ و گربه، حیوانات خانگی امثال ؛ اسب و طوطی نیز به آن اضافه شده است که باز هم طرفداران به سمت سیمز پس از انتشار این دو قسمت آمدند .

=======================
=======================

حال ما منتظر کارهای غافلگیرانه سمیز هستیم و امیدواریم که سیمز ۴ بتواند، مسیر خوبی را طی کند و به راه های دراز برسد .

با تشکر…


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها
:: برچسب‌ها: اولین نسخه Sims بررسی Sims تاریخچه بازی Sims تمامی نسخه های Sims جدیدترین نسخه Sims نقد و بررسی سری بازی های Sims
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر