دانلود تریلر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of Shadows

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
13:45
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392

تریلری از نسخه ی جدید از سری بازی های لاک پشت های نینجا با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows توسط شرکت Activision خدمتتون آماده کردیم که Activision اعلام کرد این بازی برای هر سه پلتفرم PC , XBOX 360 , PS3 به صورت دانلودی از شبکه های Xbox Live Arcade, PSN و Steam در تابستان ۲۰۱۴ قابل دریافت می باشد.

دانلود تریلر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of Shadows

دانلود تریلر با حجم ۱۷ مگابایت

رمز فایل: www.rayangame.ir

 

این نسخه دارای ویژگی هایی جدید مانند: این نسخه ۳D می باشد که کیفیت بازی را واقعی تر نشان میدهد و سیستم مبارزه ی بازی بهتر از نسخه های قبلی شده است , بخش ۴ نفره ی انلاین Co-Op به بازی اضافه شده است که بازیکنان می توانند کنترل شخصیت های لئوناردو، دوناتلو، میکل آنژ و رافائل را در دست بگیرند.در این نسخه لاک پشت های نینجا باید با گروه  Foot Ninja ها در شهر New York  به مبارزه بپردازند و آن ها را نابود کنند.

استدیوی سازنده ی این عنوان استدیوی بازیسازی Red Fly Studio می باشد که ساخت عناوانی مانند Thor: God of Thunder و Star Wars: The Force Unleashed 2 را در کارنامه ی خود دارا می باشد.

Michael Bay که از تهیه کنندگان سینما در ژانر کودک و نوجوان می باشد قرار است تا June 2014 یک فیلم سینمایی در رابطه با همین بازی بر روی پرده ی سینما اکران کند.

آخرین نسخه ی منتشر شده از این عنوان در سال ۲۰۰۹ با نام Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time برای XBOX 360 و PS3 به صورت HD remake پورت شده بود که نسخه اصلی در سال ۱۹۹۱ منتشر شده بود.


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: ترینر
:: برچسب‌ها: تریلر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of Shadows تریلر نسخه 2013 بازی لاک پشت های نینجا فیلم بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of Shadows نسخه بعدی لاک پشت های نینجا کلیپ بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of Shadows
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر