بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
20:9
شنبه 14 بهمن 1391

در این مطلب ، نگاهی مختصر به دو بازی جدید که در سال ۲۰۱۳ یا شاید ۲۰۱۴ منتشر می شوند ، می اندازیم . این دو بازی ، دو بازی معروف و به یادماندنی یعنی ؛ Mafia 3 و The Witcher 3 می باشند .

نگاهی کوتاه به دو بازی Mafia 3 و Witcher 3

 

The Witcher 3

یکی از بازی هایی که پس از شایعه عرضه آن همه را به وجد آورد The Witcher 3 نام داشت . در تریلری که از عنوان جدید شرکت سازنده یعنی ؛ Cyberpunk 2077 منتشر شد ، پیام جدیدی نیز توسط CD Projekt Red به مردم ابلاغ شد ، این پیام نشان می داد که CD Projekt علاوه بر Cyberpunk 2077 روی یک پروژه جدید نیز کار دارد می کند . به گفته مدیر عامل شرکت CD Projekt Red ، آقای Adam Kiciński در مصاحبه ای که با TVN 24 داشته است ، اطلاعاتی مربوط به پروژه دوم خود یعنی پس از بازی Cyberpunk 2077 را اعلام کرد که به نظر می رسد این اطلاعات ، ساخت بازی The Witcher 3 را بیان می کند . چند روز پس از این شایعه CD Projekt از پروژه دوم خود ، عکسی منتشر کرد . در این عکس یک شمشیر نه چندان ناشناس به همراه متنی به نام « بقیه اش را برای حدس شما می گذارم » به چشم می خورد ، خیلی ها این عکس را مربوط The Witcher 3 می دانند و آن را شمشیر Geralt می دانند . همچنین پروژه دوم ، این شرکت مرموز به گفته آن ها در پنجم February سال ۲۰۱۳ منتشر می شود . با توجه به اشارات و دلایل روشنی که CD Projekt بیان کرده است ، به احتمال ۸۰ درصد ، پروژه دوم آن ها ، The Witcher 3 می باشد .

Mafia III

این بازی بر خلاف بازی The Witcher 3 از قبل اعلام شده بود که در سال ۲۰۱۳ عرضه می شود اما این یک سوال است ، این بازی برای چه کنسول هایی می آید ؟ برای کنسول های نسل بعد و یا برای کنسول های نسل امروزی ؟ در سایت Eurogamers اعلام شده بود که این بازی برای کنسول های نسل بعد یعنی ؛ PS4 , X-Box 720 عرضه می شود ، اما VG247 در مصاحبه ای با ۲K Games چنین اطلاعاتی را از سوی ۲K Games به دست آورد که ” ما در مقابل شایعات بر روی اینترنت اظهار نظری نخواهیم کرد و Mafia 3 وجود ندارد ” چند هفته بعد از این گفت و گو ، سایت Gamasutra اعلام کرد که ۲K Games در پی جذب افرادی کار آزموده برای کمک در ساختن یک عنوان محرمانه و پنهانی می باشد و این عنوان را نیز می خواهد برای کنسول های نسل بعد بسازد .

 

باید صبور و شکیبا باشیم که این دو عنوان چه سرنوشتی در آینده نه چندان دور خواهند داشت .


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: برسی بازی ها تاریخ انتشاربازی ها
:: برچسب‌ها: اخبار بازی Witcher 3 بازی Mafia 3 بازی Witcher 3 بررسی بازی Mafia 3 بررسی بازی Witcher 3 خبرها از بازی Mafia 3 خبرها از بازی Witcher 3 نگاهی به بازی Mafia 3 نگاهی به بازی Witcher 3
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر