بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آراد
14:43
دو شنبه 25 دی 1391

با سلام در این پست۲ترینر بازی زیباEndless Spaceرا برای شما آماده کرده ایم که با این۲ترینر می توانید مراحل سخت بازی را پشت سر بگذارید.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید و این دو ترینر بازی زیباEndless Spaceرا از پارسیان گیم دانلود کنید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 891
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
14:41
دو شنبه 25 دی 1391

در این پست برای شما سیوگیم بازیAssassins Creed 3را آماده کردم برای دوستانی که در مراحل بازی مشکل دارن یا مایل نیستند بازی کنند که می توانند با سیو این بازی تمام مراحل رو باز کنند این سیوگیم ۱۰۰% و کامل هست که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

این سیوگیم روی تمام نسخه های کرک این بازی تست شده

تعداد بازدید از این مطلب: 888
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:38
دو شنبه 25 دی 1391

کم تر کسی است که با سری ارباب حلقه ها آشنایی نداشته باشد بازیLEGO The Lord Of The Ringبا الهام گرفتن از این موضوع توانسته بهترین بازی

در این رابطه باشد که هم اکنون پارسیان گیم سیو کامل این بازی جذاب را در اختیار شما می گذارد که می توانید با رجوع به ادامه مطلب

آن را دانلود کنید و از این بازی نهایت لذت رو ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1044
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:36
دو شنبه 25 دی 1391

در این پست برای شما سیو بازیFar Cry 3را آماده کردم این سیو گیم کاملا تست شده می باشد و روی تمام نسخه های این بازی قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید و این سیوگیم را از پارسیان گیم دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1007
موضوعات مرتبط: سیوگیم , ,
آراد
14:33
دو شنبه 25 دی 1391

Karatekaیک بازی زیبا و جذاب در سبک کارتونی می باشد که امروز منتشر شد(با توجه به تاریخ پست)و با کمی تاخیر کرک این بازی هم منتشر شد که پارسیان گیم این کرک را برای شما آماده کرده(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

Karateka

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1429
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
14:31
دو شنبه 25 دی 1391

Sins Of a Solar Empire Rebellionیک بازی زیبا و جذاب دیگری است که در سبک استراتژیک تولید شده است،موضوع این بازی مربوط به جنگ میان کهکشان ها است که در این بازی سفینه ها،موجودات و کهکشان های مختلف را مشاهده می کنید.اگر به بازی های استراتژیک علاقه دارید حتما این بازی را تجربه کنید.پارسیان گیم کرک این بازی را که کار گروه Reloaded هست را برای شما آماده کرده است.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 1238
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
14:28
دو شنبه 25 دی 1391

کمی پیش آپدیت۱٫۴بازیFar Cry 3منتشر شد،اگر کسی این آپدیت رو روی بازی خود نصب کرده باشد دیگر ترینر های قبلی بازی اجرا نخواهند شد،این ترینر برای کسانی هست که آپدیت ۱٫۴ این بازی رو نصب کرده اند.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 926
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
14:26
دو شنبه 25 دی 1391

Cut the Rope HD یکی دیگر از بازی های مشهوری است که تقریبا بیشتر افرادی که از اسمارت فون ها استفاده می کنند با این بازی آشنا هستند،شما در این بازی وظیفه دارید با بریدن طناب ها به موجود دوست داشتنی این بازی که بیشتر شبیه قورباقه هست غذا بدید،این ورژن آخرین ورژن ارایه شده از این بازی جذاب می باشد که پارسیان گیم برای شما آماده کرده است،در ادامه می تونید تصاویر درون بازی رو هم مشاهده کنید.(برای دانلود به ادامه مطلب بروید)

تعداد بازدید از این مطلب: 889
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,
آراد
14:20
دو شنبه 25 دی 1391

Criterion Gamesامروز تریلری ازDLCجدید بازی ماست وانتد۲به نام Ultimate Speed منتشر کرد که در آن رانندگی با ماشین های جدید و رانندگان حرفه ای را نشان می دهد.شما می توانید با رجوع به ادامه مطلب این تریلر را دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1785
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
13:4
1 دی 1391
Assassin's Creed III Game Cover.jpg

دانلود ترینر مناسب با نسخه اصلی بازی ( دانلود )

دانلود ترینر مناسب با نسخه 1.01 ( دانلود )

دانلود سیو بازی مناسب با تمامی نسخه ها ( دانلود )

تعداد بازدید از این مطلب: 1191
بازدید : 1191

تعداد صفحات : 36


به نظر شما بهترین بازی جدید کدام است؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به mysteryhome مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر