بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آراد
12:41
جمعه 29 دی 1391

این بازی یازدهمین سری ازTest Driveمی باشد که امروز منتشر شد گیم پلی این بازی مانند سری های گذشته است و در آن بیش از۵۰نوع ماشین فراری وجود دارد که با توجه به سبک و مهارت خود می توانید اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کنید و به رقابت با دیگر رقبا بپردازید ناشر این بازی کمپانی نام آشنایAtariاست.در این سری بر خلاف سری های قبل افکتهای تخریب نیز و جود دارد.شما می توانید با رجوع به ادامه مطلب کرک سالم و تست شده این بازی را از mysteryhome دریافت کنید.

برای اولین بار میان تمام سایت های ایرانی

تعداد بازدید از این مطلب: 1141
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:40
جمعه 29 دی 1391

همان طور که می دانید با نزدیک شدن به سال۲۰۱۳میلادی بازی های کمی وارد بازار می شود اما نگران نباشید چون تا این لحظه بازی های جالبی منتشر می شوند که ارزش بازی کردن را دارند بازیHammerfightیک مینی گیم بسیار جالب است که امروز کرک شد و حالا می توانید کرک این بازی زیبا را از mysteryhome دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2010
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:38
جمعه 29 دی 1391

Waking Marsبازی جدیدی است که امروز منتشر و کرک شد که هم اکنون می توانید کرک ریلودد این بازی را در ادامه مطلب از mysteryhome دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1282
موضوعات مرتبط: کرک , ,
آراد
12:35
جمعه 29 دی 1391

با سلام به شما بازدیدکنندگان پارسیان گیم,از امروز به سایت موضوعی جدید اضافه کردیم با عنوان”دانلود بازی هایPSP”که اولین پست در این موضوع را به بازیNeed for Speed Carbon:Own the Cityاختصاص داده ایم,خوب سری بازی هایNFSدیگه نیازی به توضیح نداره و همه آن را می شناسند,برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک دانلود از سرور پرشین گیگ اضافه شد

تعداد بازدید از این مطلب: 1096
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:33
جمعه 29 دی 1391

Atari Classics Evolvedیک بازی شبیه ساز تانک برای کنسولPSPاست که شما در این بازی نقش یک راننده تانک را دارید که با نابود کردن تانک های دیگر به مراحل بالاتر راه پیدا می کنید،همچنین می توانید در دو سبک کلاسیک و مدرن تانک خود را برانید و از بازی لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دانلود از سرور پرشین گیگ

تعداد بازدید از این مطلب: 998
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:31
جمعه 29 دی 1391

Devil May Cryبازی زیبا و جذابی هست که به تازگی توسطNinja Theoryمنتشر شده،خیلی ها منتظر انتشار این بازی بودند که بالاخره منتشر شد ولی برای دو کنسولPS3وXbox360که تقریبا یک هفته دیگه برایPCمنتشر خواهد شد،از این رو mysteryhome تریلری از قسمت های مختلف و شخصیت های این بازی را برای کسانی کهPCدارند و هنوز منتظرند آماده کرده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1067
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
12:28
جمعه 29 دی 1391

حتما خیلی از شما بازیMetal Slugرو می شناسید بازی که خیلی وقت پیش برای کنسولPS1عرضه شد و به سربازان کوچک معروف شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد کم کم که کنسول های جدید آمد این بازی هم برای آن ها منتشر شد،امروز mysteryhomeنسخهXX(معروف به دو ایکس)این بازی را برای کنسولPSPآماده کرده است که شما می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید،همچنین شما می توانید این بازی را از طریقWiFiبین دو کنسولPSPبه صورت دو نفره بازی کنید.

دانلود از سرور PersianGIG


 

تعداد بازدید از این مطلب: 1094
موضوعات مرتبط: دانلودبازی برایpsp , ,
آراد
12:25
جمعه 29 دی 1391

به تازگی تریلری از بازی جذابArmy Of Two Devils Cartelمنتشر شده که اوج هیجان و لذت رو در این بازی به نمایش می کشه،این بازی در ۲۶مارچ ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد،mysteryhomeاین تریلر را برای شما آماده کرده که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 918
موضوعات مرتبط: ترینر , ,
آراد
12:21
جمعه 29 دی 1391

اگر شما هم از آن دسته گیمرهایی هستید که می خواهید از بازی کردن خود عکس و فیلم تهیه کنید نرم افزارFrapsمی تواند نیاز شما را بر طرف کند،Frapsیکی از کاربردی ترین نرم افزار ها در این زمینه است که با تنظیمات و قابلیت های مختلف به بهترین نرم افزار در زمینه تهیه فیلم و اسکرین شات از درون بازی تبدیل شده است،mysteryhomeجدیدترین ورژن این نرم افزار را برای شما آماده کرده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1053
موضوعات مرتبط: دانلودنرم افزار , ,
آراد
16:22
پنج شنبه 28 دی 1391

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

sleeping dogs pc cover small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PCبرای دانلودکردن وخواندن داستان بازی به ادامه ی مطالب بروید.

تعداد بازدید از این مطلب: 836
موضوعات مرتبط: دانلودبازی , ,

تعداد صفحات : 36


به نظر شما بهترین بازی جدید کدام است؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به mysteryhome مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر